Thursday, November 6, 2008

Taksub Friendster boleh jadi Gila!!

Hmm, menakah taksub ngan Friendster leh polah manusia jadi gila. Hakikat yang nyata bila diperhatikan gelagat student aku tiap-tiap hari. On PC, alu lah surf Internet, open Friendster. Kakya senyum sorang dirik, kedak angau pun ada.

One day tek, "Encik, macam ney Friendster kamek tok sekpat logout?", tanyak nembiak ngan aku. Aku dengan rasa malasnya padah, "Kitak urang pandey pakey Friendster ya, pandey-pandeylah carik penyelesaiannya!". Pelik ngan eran ku. Hahaha, siap jak Friendster sidak kenak ceroboh aku kelak.

Ada tek sampey sik tentu nyawa. Makan pun sik juak bila time lunch. Bila ditanyak kenak sik makan, adakah patut jawapannya macam tok, "Mek bingung Friendster mek sekpat tukar layout, bingung Friendster mek sik kacak".

Aduh, yalah sebab aku padah ketaksuban Friendster tok boleh polah manusia sik keruan.

Camney kitak urang.. Betul sik apa yang aku padah tok?

2 comments:

Faizal n Fashitah said...

Hahaha...bukannya friendster ajak. Tok termasok la facebook, myspace, multiply, etc :D

AweKelisaBiru said...

nang jak... macam apa jak muka sidak tok dirundung masalah gara-gara friendster ya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails