Friday, July 18, 2008

Retro: My Previous Yamaha SS II (2001-2006)


My dad bought me this motorcycle in early 2001. Since that, this bike give a lot of memory to me and be a part of my life.. My first bike and sold in 2006 after accident in Tabuan Park.



Banyak gilak memori motosikal tok. Bukan main gik aku janji sik modified moto.. Betuah aku sik modified sebab ya dah nang hobi aku.. QKP4686, sesiapa jak ada tangga moto tok, thats mean ya previous motosikal aku.... Full meter speed, tune by engineer Alai... Fuel consumption nang jimat gilak tapi 2T kedak sirup aek sirap jak... Since aku mbak moto tok, jauh juak jalan nya.. ulang alit Kuching-Debak. Tapi dah jadi memori.. Ayah sik maok aku pakey moto tok gik sebab aku nyaris2 cedera or even maut dalam collision dengan Land Cruiser tahun 2006 riya.. Well thanks a lot my previous SSII... banyak dah kau berjasa untukku....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails