Tuesday, July 22, 2008

Finally! I Love Teaching!

Wah, sik ku sangka dalam hari tok hatiku berdetik, "I Love Teaching!". Gila kah apa? Tapi as far as what I'm doing everyday, I never though teaching tok menyeronokkan. Tambah gik dengan student yang kosong dari segi ilmunya dan punyai desire untuk mengetahui lebih dalam tentang sesuatu perkara.

Aku pun sik sangka bahawa dengan cara tok aku dapat belajar sesuatu yang aku rasa sik penting suatu masa dolok. Yalah, mun tengah lecturing sikkanlah maok ngenjen juak nak.. Istilah macam IDE, PATA, SATA ya sik pernah aku maok ambik tauk apa maksudnya tapi sejak ari tok aku enjoy dengan semua tok. Rasa hepi dapat mengajar anak bangsa dikpun.

Senyum lebar ku aritok.. Walaupun ilmu ku tok sik tinggi ney pun tapi aku sedar bahawa berkongsi ilmu ya banyak manfaatnya. Ya menyedarkan aku bahawa aku tok sebenarnya sik dilahirkan terus jadi bijak tapi peranan parents and cikgu banyak influence life and achievement aku nektok...

SENOROK BETUL!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails