Thursday, December 11, 2008

Become A Legend!



PES 2009: Become A Legend Mode

Kepada sesiapa yang berangan mok jadi International Superstar Soccer Player, akhirnya PES 2009 dah cipta satu mode baru untuk jadikan anda seorang pemain professional yang akan berjuang mencapai cita-cita anda.


Dunia bolasepak ku bermula di sini!

Bermula dari mencipta profile, ketinggian, aksesori dan paling menariknya, mencipta wajah kitak urang pun dari gambar sebenar. Aku bermula main untuk Pompey(Portsmorth) dahya alu 2 musim bermain di sia. Macam life sebanra, ada kalanya kita sik diturunkan kerana sik capai form yang coach maok. Dahya terpaksa bersaing ngan teammate lain untuk dapat jadi first-eleven.


After dua musim ngan Portsmorth, aku akhirnya di offer di MU.

Nationality pun penting dalam game tok. Aku select Japan as my Nationality sebab mun kitak urang select Malaysia, sekda chance maok main international team sebab team Malaysia hampeh!

Masa menang International Cup ariya.


Hihihi. Menang cup dengan Jepun.

Yang paling sik best is bila kita dikeluarkan minit-minit akhir sebab sikda stamina agik. Tapi nang enjoy bila ada kalanya kita nemu teammate jaik akal sik merik kita bol and so forth. So, kepada sesiapa yang ingin rasa kehidupan sebanar footballer, mainlah game tok. Layan woo.


Dapat anugerah MVP masa World Cup

So, dapatkan Pro Evolution Soccer 2009 di kedey game terdekat pada harga RM8 untuk DVD pirate!

1 comment:

alans said...

game tok nang legend..aku dari awal ria dah pilih malaysia ..lamak dah ku men cek2 xda international team..apa ble buat dah menang world footballer of the year ya alu susah nak berenti alang2 tggu player ku dah tua lak ruk ku start balit

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails