Wednesday, December 24, 2008

New Handphone Finally

Finally aku meli juak handphone baru sebab aku rasa hp lamak ya dah sik berapa sihat. Jadi, buat masa tok aku pakey 2 handphone sekaligus. Minggu lepas, lepas terimak, aku kuar shopping ngan Chenta Hati dan mbak nya shopping sekali. Last-last aku pun tanpa sengaja membeli handphone sebagai hadiah untuk aku mpun. Happy Birthday to me!

Aku sik dapat nafikan, sekali pandang jak aku terus minat tepon tok. Bukan kerana features nya tapi aku just suka tangga shape nya. Duhal tok 3G phone. Lucu na jak aku meli tepon sekda survey kedak urang lain. Luckily tepon tok aku dapat beli for just RM450.00. Maok tauk tepon apa? Sony Ericsson W660i. Walkman Phone.

Jadi, dengan adanya tepon tok, my Nokia 6630 akan jadi my secondary phone. Hopefully tepon tok akan membawa tuah dan jadikan hidup aku lebih bermakna.


Tepon baru aku.. WeeWiit!!

Tepon tok akan terus berkhidmat.

2 comments:

Khairul Onggon said...

Salam pok.. best henpon tok. Ku penah makei ya lah ku taok.. especially mun main lagu Mp3.. nang kacak..

Tapi syg ku makei kejap jak sebelum di let go ke adik ku, nya terkiak-kaong mok enpon ya.. knektok ku stil makei Nokia..

AweKelisaBiru said...

hahaha. yalah.. harga nya berbaloi dgn features nya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails