Wednesday, October 15, 2008

My Student....

Well, bila aku dah sekda idea maok blogging, aku akan jadi fedap. Adfa 4 item yang terlintas di idea aku dalam dua ari tok tapi oleh kerana aku tek lupak maok tuliskan apa yang aku ingin submit dalam blog, semuanya macam berlalu begitu sahaja.

Dalam post kali tok aku just masokkan gamabr student ku rah GM Sri Aman. Susah juak jaga student tok tapi aku suka dapat kongsi ilmu pengetahuan dengan sidakya..

Senang gik jaga miak sekolah dari jaga sidak tok.



My class start at 8.00 and finish at 5.00. Most of aku pun task ialah provide sidak technical skill so tek sidak tek dapat kuasai kemahiran terhadap sesebuah sistem komputer.

4 comments:

Anonymous said...

student ktk?? ktk ngaja sine??

AweKelisaBiru said...

owh.. mek ngajar di GIATMARA Sri Aman

Anonymous said...

jauh duhal ktk ngaja ho~~Sri aman~pike ktk d kch tek~~

AweKelisaBiru said...

yalah tek.. sebab ya sik dapat turun kuching time ramah tamah ariya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails