Thursday, October 9, 2008

Aduh... Ngegeh na juak kawu!!! Part II

Episod ngegeh duhal belum abis juak duhal.. Ada gik.. Si ngegeh pun bercerita tentang Dr. SMS - Sheikh Muszaphar Syukor ... alah Space Candidate a.k.a Angkasawan Malaysia ya bah.

Nya pun dengan sora kuatnya bercerita tentang kehebatan SMS tok. Aku yang tengah angol dgn kerja sambil main PES 2008, pun pasang telinga lah cerita si penauk dan raskac (rasa kacak) tok.

"Mudah-mudahanlah Syeikh Muszafhar ya jodoh aku", cerita nya ngan pengikut-pengikut nya tek. MasyaAllah, mun ada cermin nang ku engkah depan muka sidak tok. Haiyya, mun sidak dapat tekel laki kerja rah kaunter Agro Bank ya pun aku dah kira salute. Tok, Sheikh Muszaohar. Mengucap panjang ku dalam hati.

Dahya macam-macamlah diceritanya tentang angkasawan ya tek. Dan paling aku rasa maok leput-leput tetak part nya padah perasaan Sheikh Muzsaphar beberapa hari di bulan! Hahaha. Betul lah ya. Penauk gilak lah kawu. Adik ku nok Form One ya gik tauk Sheikh Muszaphar ya dalam ISS (International Space Station)

Oh My God!!! Suk gik member-member nya dengar cerita. Aku rasa nya tok baca berita Bahasa Urdu kali madah Sheikh Muszaphar pergi bulan!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails