Tuesday, October 28, 2008

Misi Baruqu... Apakah melalui Online Business?

Aku sekarang dalam misi baru mok jual produk secara online. Dilihatkan dari pendapatan yang aku dapat sebulan, aku rasa kewangan aku tok masih belum cukup meyakinkan. Cuma aku sik tauk macam ney cara yang sepatutnya aku mulakan untuk mengubah beban kewangan aku nektok... Bila keinginan melebihi dari kemampuan, aku takut terpedaya dengan gejala yang sik bagus.

Mun ditanyak, apa yang aku maok nektok?
  • Aku mok spray ketaku suroh raged, bukan pakey ku ngeso, tapi aku maok kepuasan dikpun.
  • Aku mok equip interior ketaku, sak aku rasa selesa dalam ya and dapat polah apa yang aku suka dalam kereta aku.
  • Aku mok setelkan segala masalah kewangan aku nektok.
  • Aku mok beli flash kamera aku
  • Aku mok beli HDD Cam
  • Aku mok setel payment scooter aku...
  • Aku mok setek everything....
Yalah, aku dah nait buntu nektok, aku rasa macam maok pecah jak palak bila fikir semua tok.
Siapa-siapa ada idea untuk aku setelkan segala beban masalah tok?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails