Sunday, January 4, 2009

Sandal Baru.. Mek Pun Ada Juak!

Achika dengan ngegehnya ngeso kacut barunya... Aku pun ada juak. Best juak shopping dan menghabiskan duit dikpun tok owh. Aku start belajar nikmat shopping dengan Chenta Hati ujong taun lepas. Hahaha.... Yang penting jangan membazir udahlah..


Item & Gadget yang aku purchase ujong taun 2008. Cuma laptop ya ajak aku beli bulan August.


Yerdeh... Sandal Baru!!


Akhernya setelah 5 years aku pakey Nike, aku pakey balit sandal Adidas...




6 comments:

AweKelisaBiru said...

Mari Hantar Komen ke Blog Tok..

Faizal n Fashitah said...

Test Test....Yahhh...finally! dapat juak nganta komen dalam tok hehe. Mesti nok coding lamak ya sikpat pakei.. ya sikpat nak send komen ya ehek

f.loren said...

adeh ehh wahhaha. leput kamek diat. ampey juak banyakkkk k nyimpan data. 1mg 4gb adeh eh mengambor jak

Anonymous said...

haaa ngegeh~~ ngeso sandal juak wuh~~ :P

Anonymous said...

Very good!

AweKelisaBiru said...

nyaman dipakey sandal tok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails