Friday, January 30, 2009

Aktiviti Pagi Jumaatqu

Hari tok Hari Jumaat, Penghulu segala Hari. Aku tek awal pagi dah ditepon oleh mak aku madah ngan aku tek Debak kenak banjor agik. Frust na jak aku sikpat nemu banjir jak tahun tok.

Pendek cerita tek aku aritok tek pergi polah servis cuci gugi.Akhernya impian untuk aku cuci sebersih mungkin gigi aku berjaya. Yalah tek dah kenak cas RM130.00. Setelah dicuci dengan oenuh semangat oleh Dental tek, akhirnya officially gigi aku dah kedak gigi Leeya Hot FM. Ada nampak jarang rah gigi. Minggu depan mok polah appointment dengan Poliklinik gik, mok pasang braces.

Hihihi, teringat iklan cik gigi dalam Hot FM.

3 comments:

Ani Inherown said...

haih? lepas cuci gigi terus nampak jarang gigi??? wah bahaya na juak?

AweKelisaBiru said...

nang jak sebab karies ngan angkatan plak-plak gigi ya dah dikeluarkan dari celah gigi... nampak lucu sikit..

but lucu is better than ceridak kan...

NuR said...

yedeh..imej baru..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails