Monday, June 8, 2009

Suraya....

Suraya. Hmm its past 10 years since aku tamatkan zaman persekolahan and dalam masa yang sama Suraya tok adalah satu2nya adik angkat aku di MRSM dolok. Yalah, kad nya ucap good luck dolok pun aku maseh simpan and sik sangka after 10 years, nya datang balit dengan seribu cerita serba baru..

Yang menariknya, nya nektok dah jadi tunangan sepupu aku (2 kali pupu). Just aku rasakan masa tok berpusing terlalu cepat dan aku sik sangka she sebenarnya ada di sekeliling kehidupan aku. Di UiTM, dalam Facebook and sik lamak gik jadi orang Debak juak.


Nya ngan tunangnya merangkap sepupu aku dikpun..

Hmmm... Kisah lamak apalah nak kira nak. Just aku rasa happy sebab nya nektok dah ada life dan bertemu kembali dalam suasana yang menggembirakan. Yalah tek, sik lamak gik mok kawen bah.

Nya pun sik sangka aku still ingat nya... Huhuhu.. Facebook meet us again. Still as brother and sister. Aku rasa hepi sebab adik aku dah jadi tunang orang.... 1999 nang terlalu lamak.. Tapi syukur Alhamdulillah banyak gilak memori yang mematangkan usia dan pemikiran kita... One things that always reminds me.... her braces and cute face!

Kisah lamak ya.. Aku dah ada cinta hati dan nya pun sik lamak gik maok nikah.. So sweet! Still then she's totally my adik angkat sebab sik ilang ungkapan abang ya walaupun dah 10 years...

(,") Hepi....

3 comments:

SEN said...

macam ku kenal jak ompuan ya heheh..

AweKelisaBiru said...

huhuhu...

Anonymous said...

salam bang...

suraya tok.heks...tharu eyh nama mek jadi post ktk.makseh aaa....

yalah kan...10thn blalu.masing2 dh ada life dikpun dh nktk.pa2pun,semuga ktk pun bahagia juak.

n cgek gik,thx cz maseh igt kmk.nang xsangka la...hu8...(T_T) n thx juak cz tho sekadar kad ucapan nok murah n biasa jak ya,ktk maseh simpan.makseh byk2...

til den.take care!

p/s:boh lupak plh majlis grand k nyambut mek s warga debak klak,k!ahahahah...nae,juz kiddin bro! ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails