Saturday, June 20, 2009

Sekda Tajuk..

Saya, dengan ini, menerima dengan ikhlasnya Tag dari saudara AmirFX....

1. apa perasan sekarang - terkesima (macam boneka jak rasa dirik aku tok)

2. saya nak makan - ayam penyek rah kedey Farihin di Sri Aman. Anak ompuannya Form 1 ya nang kiut lah!

3. saya x suka - diberik kerja last minit dahya disuroh author benda yang nampak simple tapi rumit!

4. impian saya -supaya saya bebas dari hutang dan dapat kuruskan badan... saya ingin miliki Toyota Starlet GT Turbo dalam tempoh 3 tahun ini..

5. haiwan yg saya tidak suka - yang menjengkelkan dan berbau busuk!

6. saya harapkan - 25 haribulan datang dengan cepat. Kering dah tok..

7. jika boleh diputarkan masa - saya sik maok mengabaikan masa kehidupan bersama ayah

8. saya pada 10 thn akan datang -memiliki Chenta Hati sebagai isteri, sudah mempunyai 2 orang anak dan memiliki studio sendiri

9. hp saya adalah - Sony Ericcson W660i dan Nokia 6630

10. saya pernah bercinta sebanyak - satu kali sahaja yang sebenarnya sebab saya sik hensem

11. saya suka pada - bumper L700 TR, suka pada bonet Gino dan suka pada

12. kawan2 saya - adalah saudara yang memahami diri saya

13. pernah dikhianati - pernah dan rasa macam sik dihargai sebab nya ulang kesilapannya..

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda - berdoa supaya nya kahwin cepat dan rasakan hidup tanpa erti persahabatan, tanpa erti persaudaraan..

2 comments:

AmirFX said...

Uishhh... Bahaya juak doa kau tuk... Haha.. nyuruh org nikah cepat saknya lonely lah... haha... Nway, impian keta ko sama jak ngn aku.. Lebih kurang la... Aku mok jenama VW...

AweKelisaBiru said...

hahaha... aku mok turun kuching tapi bo lui!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails