Thursday, March 19, 2009

Aku Hypertension

:ayokona:
Aku Hypertension!


Lately aku selalu gilak pening palak and mengalami kemurungan. Maybe aku banyak gilak kerja sehingga aku lupak take care dirik aku mpun. So, starting marek sampey this weekend, aku cuti panjang untuk rehatkan minda dan tenangkan fikiran.

:sleep:

Last week aku gago cover job di Batang Ai for Program Giat Dekat Rakyat. Nang exhausting gila sebab sik tentu tidur dan ditambah dengan workload yang sik pandey surut.

Sampey nektok aku terpaksa prepare such thing as:
  • Presentation to YAB TPM / YB MeCD Minister dalam program pecah tanah GIATMARA Lubok Antu
  • Preparation untuk Pra-Pertandingan Kemahiran Malaysia GIATMARA Sarawak on this 26th March
  • Preparation for Inovation Project Proposal untuk Pertandingan Inovasi Sarawak
  • Preparation untuk Projek Inovasi GIATMARA Malaysia
  • Urusan Latihan Praktikal
  • Asset Tagging
  • Filing System
Nang patut juak palak ku rasa maok pecah. Langkah aku ambik cuti nang patut juak sebab sepanjang tahun tok baru nektok aku cuti.

:scream:

Atas dasar aku sayang ngan dirik aku mpun, aku pun pergi ke panel clinic and after polah checkup, doctor find that aku kenak symptom HYPERTENSION dan aku need to take some medicine and some rest. Fuh, dah kenak penyakit dah aku nektok. Ada saraf sebelah kiri palak aku kembang dan in the same time polah aku migrain.

:tsk:

Patutlah aku selalu murung dan menyendiri. Harapan aku supaya aku dapat perform kerja aku dengan bait after this weekend. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails