Wednesday, February 4, 2009

Respecting The Elderies

We are people that born with kind and humanity. So, as a respect to my cousins, aku tek (alu kelaka Sarawak) dengan rasa bangganya meng-fade-off post kontroversi sebelum tok. Just mok inform to all that mek urang respek kazen mek urang pun, and he should know that he'll never walk alone (although nya tek supporter Man U).

Aku, Rusty dan rakan-rakan lain akan support kazen aku tok. Be proud my coussy, you have a loyal supporter.

Aku ngegeh? Nang aku ngegeh sebab mun aku sik ngegeh, aku sik akan dapat beza manusia ngegeh or manusia yang ada definition dalam hidup.

Bang Boy, do your best for Lucille.

~A good man is hard to find----Left hand doesn't know what the right hand is doing----
Some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon 'em---

9 comments:

NuR said...

heee..tembak abg dlm buletin gik ya..huhu...sadis2...sempat juak nya bukak blog abg ya..heeeeee.adeh2...manusia2..

Rusty said...

VIVA!!!LA!!!LIGA!!!

AweKelisaBiru said...

nya siapa, fuck la! muka macam empirang!

Nikolai said...

Adohss.. sik lamak gik. ada nya mukak blog aku juak abeh aa cis..

Khairul Onggon said...

perang dingin kah?? haha.. sabar jaklah..

AweKelisaBiru said...

cold war... nang patut juak cold war bah onggon mun ko pun member kenak hina teruk oleh ompuan yang baruk kenalnya 2-3 hari jak...

Anonymous said...

Semua akan rasa meluat dan terhina mun ada oran macam tok..I support my kazen..

AmirFX said...

Sapa jak muka empirang yang sik girang ya??? Mok nya salah nuntut ilmu.... Kenak ngn kita yang ada union kedak tok.... Anta ilmu tok dalik baruknya sedar jauhnya kpg boyan ngn langit.... Sori wey... Emo juak nangga miak kedak ya ehhsss...

AweKelisaBiru said...

aku nang gik emo... nya jak ompuan kampung boyan yang gila meroyan...

bah, nya baca bah komen dalam blog tok. ternyata sebenarnya walaupun aku dah fade off post ya sepertimana mudin pun dah polah, kita semua gik nang sik puas ati... polah jak banner rah waterfront, "XXX, muka ko diat"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails