Tuesday, June 14, 2011

Tandas Pekan Lachau




Apa yang uniknya tentang pekan Lachau? Bagi aku yang paling unik ialah tandasnya yang bersih. Sejak dari dulu lagi kalau aku travelling, tandas kat Lachau ni lah yang paling bersih. Arwah ayah selalu puji penjaga tandas tu depan-depan sebab jaga betul-betul kebersihan tandas kat situ.

Tahun berlalu, tandas yang bersih dahulu pun diganti dengan yang baru. Yelah kan, kalau pekerja tu amanah dan jujur, sampai sekarang di tandas baru tu pun ia tetap jugak bersih. Kalau nak dibandingkan dengan tandas di Simpang Sri Aman, tandas ni 50 kali ganda lebih baik. Complete dengan surau dan kawasan charging handphone lagi.

Nak melepas pun taklah berkerut sangat muka macam pasola tu!

*Aku tok asyik cerita hal tandas jak-jak!

Tangga jak gambar dan nilaikan bezanya dengan tandas Simpang Sri Aman dalam post sebelum tok.






2 comments:

Hamimi Kun said...

Tahan dari simpang sri aman tunggu sampe lachau jak.hehe

adzzha said...

jong-jong berceceran di Bukit Begunan

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails