Sunday, May 29, 2011

Great game for Barca, pity on MU!

Yes, it's absolutely a disappointment after clash on UEFA Champions League Final early this morning. Congratulation to Barca after an impresive game and undeniable fantastic goal.

Well, MU sememangnya layak untuk kalah malam tadik dan kepincangan utama MU adalah terlalu ramai kuda tua yang masih berkhidmat. It's a red code warning to Alex Ferguson or perhaps new MU manager untuk dapatkan player-player baru. Not a star but talented and hardworking player.

Chicarito of course nang sik nemiu bol malam tek tapi yang dikesali adalah percaturan midfield yang agak lemah. Aku tok siklah pandey polah review tapi mostly goal malam tek adalah mistake dari defend dan dalam masa yang sama, possesion and ball control is totally out.

Corak permainan Ferguson dah dapat dibaca. Dah siap buku "Dummies for United" dipolah untuk cerita semua tactic ya.

From my opinion, Giggs seharusnya umumkan pengunduran dari kelab. Nani seharusnya lebih bijak dan sik tamak. Nya terlalu membayangi C. Ronaldo. Park is a hardworking player tapi dalam pada masa yang sama mun harap nya jak.. Sik mampu nak cover semua.

One more thing, MU dah sekda kaki rembat. Mantan kaki rembat, Scholes pun dah berusia dan siklah sehebat dolok. Jarang gilak gol MU dari luar kotak penalti.

Apapun, Barca memang deserve to win tapi MU dah coba terbaik untuk layak ke Final.

Champions 19! Believe!

2 comments:

Khairul Onggon said...

Otedah MU hehe.. Team ku dah lamak out.. sik mok padah kelak kenak kobek hehehe...

AweKelisaBiru said...

haha. tapi malam ya tek nang banyak supporter Barca yang palsu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails