Friday, May 27, 2011

Hello World

Hello World. Here I am, back writing with my tunggang tebalit English and FYI, blog tok sik guna sigek bahasa jak. Lots of thing happen recently but I always wonder bilalah aku akan kembali blogging since aku sekda medium untuk luahkan rasa hati dan ngerepak.

Sambil menerap naip blog di Debak dengan kelajuan Streamyx 1MB bersama WiFi berlabel "Azha Family - Sekda Benda Free" aku siklah pasti samada post tok akan tergantung macam post-post sbelumnya...

Lot and lots of thing happen, My Love Vyna complete her EMBA with Anugerah Sarjana Cemerlang. My adik perempuan, Angah dah abis BBA Finance and dah konvo. Ibab aka Shafixx baruk jak dapat Dean's List with pointer 3.96. Siddeq futhering Form 4 di Debak eventhought dapat straight A's dalam PMR lepas. My beloved Mom, tinggal 3 tahun gik nak pencen.

Masa berlalu dengan cepat. Aku pun perlukan peningkatan dalam hidup. Life aku seolah mengabdikan kerahan tenaga aku di GIATMARA. Well, masih juak aku dalam dunia K-Car walaupun dah terlalu slow.

Azan pun dah berbunyi. Harapnya lepas azan tok, entry baru akan menyusul. Bah... Bye

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails