Sunday, January 13, 2013

4 Tahun 8 Bulan 12 Hari

4 Tahun 8 Bulan 12 Hari telah aku lalui penghidupanku sebagai tenaga pengajar di GIATMARA Sri Aman. Bermula 2 Mei 2008, rakan seperjuangan yang bersama takkan pernah aku lupakan dan sebenarnya aku belum lagi bersedia untuk beredar dari sisi tempat aku mematangkan usia dan mengenali babak dan watak dalam kehidupan.

Sabrina, Wan, Laila, Ika, Mira, Kak Ros, Kak Lizah, En. Harriee dan En. Faizal. Dalam tempoh ini, aku merasakan kepahitan dan kemanisan. Aku merasakan terbiar dan dibiarkan. Aku merasakan kemesraan dan erti sebuah persahabatan. Semuanya bercampur-baur dalam suatu rasa yang mampu menitiskan air mata.

Ini ku titipkan khas buat diriku, 4 tahun 8 bulan dan 12 hari, tempoh itu takkan mungkin ku lupa. Terima kasih semua!









































































No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails