Wednesday, September 17, 2008

Fedap Asa Nyawa

Kenak nya sik, aritok baruk 17 aribulan> Asaku dah 2 ari aku sik bukak wallet ku tegal aku takut tangga isi kandungannya. Apa ada dalam poket ku ya lah ku belanja. Eran, nak nganok paloi pun ada juak aku. Kita rakyat tok tengah terhimpit, pok duak ikok atas nun ilek2 gik tukar portfolio. Ada kaitan kah? Sekda...

Gik seminggu gik maok terimak. Mati kerja. Aku pulang Jumaat tok RM20 pasti akan terbang melayang. Cukup ndak 2 keping kertas rona merah dalam wallet ku tok.

Ngerijik sik tentu masa aku aritok. Ya jak ujan petang ari. Lalu sekda mood maok cuci keta ku yang dah sik kedak upa kelisa kak peng riya... 3 minggu dah ya. Bibir dah kering lalu sik kedak upa sidak rappers dah muka ku tok... Merekah jak bibir.

Dah kol 5.30, pi ku eran kenak jam rah blog ku padah waktu lain. Maka aku grad Computer Science, sikkan ya pun aku sik tauk. Aduh, bisa palak ku tok. Kenak gik esok besday mak. Aku nak beli apa owh pakey berik mak...

Rasaku macam tok jak. Bagus ku abiskan ajak post tok, tutup lab rahsia ku tok and balit umah dahya mandik. Mok pergi umah rona merah nak ada uncle uban putih jak sungkey petang tok.

Assalammualaikum, Selamat Berpuasa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails